Сonfigurația 1C pentru întreprinderile Moldovei. Care sunt avantajele și profitul companiilor locale??

Toți cei ce au lucrat vreodată în programul de gestionare contabilă 1C știu că există mai multe configurații ale produselor de software ale companiei. Cel mai probabil, mulți vor numi circa 3-4 din astea: 1C ”Contabilitate”, 1C ”Managementul resurselor umane”, 1C ”Gestionarea comerțului”, iar unii își vor aminti chiar și despre 1C ”Fluxul de documente”, 1C ”Vânzarea cu amănuntul”.

De fapt, există mii de configurații diferite în cadrul platformei 1C ”Întreprindere”, care se potrivesc mai bine necesităților unui anumit tip de afaceri. Cu cât este mai bine aleasă configurația conform tipului afacerii, domeniului de activitate, dimensiunii, geografiei lucrării și altor parametri, cu atât îi va fi apoi utilizatorului mai comod să își desfășoare activitatea în acest program.

Compania noastră - partenerul licențiat al 1C în Moldova, noi am elaborat propria noastră configurație 1C, care, după părerea noastră, se potrivește de minune anume întreprinderilor din Moldova. În acest articol vrem să vă relatăm despre avantajele configurației noastre:

  • Versatilitate. Noi am creat configurația, care se potrivește companiilor din diferite sectoare ale industriei. Această configurație conține toate categoriile universale de documente și rapoarte utilizate în Republica Moldova. La implementarea unei configurații universale pentru o anumită întreprindere la concret, noi practic ”ajustăm” software-ul în conformitate cu necesitățile companiei, eliminând elementele inutile și adaptând configurația la obiectivele relevante ale întreprinderii.
  • Combinarea diferitor tipuri de activități. Configurația noastră permite, în cadrul unuia și aceluiași software, să se combine simultan contabilitatea tuturor tipurilor de activități ale întreprinderii: producția, comerțul cu amănuntul, comerțul en-gros, tranzacțiile financiare și multe altele.
  • Actualizarea configurației în funcție de modificările adoptate în legislația moldovenească. Noi actualizăm mereu formularele rapoartelor, structura conturilor și orice alte setări, în conformitate cu cerințele curente ale legislației Republicii Moldova. Din acest motiv, clienții noștri pot fi mereu siguri că software-ul respectă legislația în vigoare.
  • Configurațiile specializate. În afară de configurația universală, dispunem de o serie de configurații 1C pregătite ad-hoc pentru anumite tipuri de activități specifice. De exemplu, avem versiuni personalizate de programe adaptate pentru gestionarea benzinăriilor, companiilor din vinificație, agricultură, autoservice-uri, saloane de înfrumusețare, companii de construcție și multe alte tipuri de activități răspândite din țară. Din acest motiv, putem să selecționăm o opțiune deja existentă în funcție de necesitățile clientului, iar acest lucru reduce considerabil timpul pentru implementare.

Din experiența noastră de implementare a platformei 1C în Moldova, știm exact de care anume software au nevoie întreprinderile din Moldova. Iar noi avem deja soluția gata pregătită, care poate fi implementată practic imediat în activitatea companiei. Mai mult decât atât, software-ul se va adapta întotdeauna operativ la toate modificările adoptate de legislație fără întreruperi, blocări și reconfigurări masive ale programului.

Configurația noastră universală 1C poate fi utilizată la orice întreprindere din Republica Moldova. Însă, specialiștii noștri pot crea o configurare 1C personalizată special pentru compania Dvs. și pentru tipologia Dvs. de activitate.

Pentru a beneficia de consultarea gratuită din partea specialiștilor noștri despre modalitatea optimă de implementare a platformei 1C în compania Dvs, vă invităm să completați formularul de feedback de pe site-ul nostru sau să ne apelați la numărul 022 857 157.