1C: Managementul Comerțului

1C: Managementul Comerțului – este aplicație, destinată realizării activității de gestionare a proceselor din cadrul întreprinderilor specializate în comerțul cu ridicata și cu amănuntul.

Această configurație reprezintă o nouă generație a soluțiilor de management, se implementează cu ușurință în sisteme de orice complexitate. Software-ul se utilizează cu succes în zonele de depozite, în rețele comerciale importante, în locurile de vânzare cu amănuntul, indiferent de natura activității.

Ce sarcini îndeplinește programul 1C?

Programul 1C: Managementul Comerțului 8 pentru Moldova asigură automatizarea complexă a funcțiilor de vânzare, control și gestionare a activității comerciale. Această configurație permite să analizați o anumită perioadă de activitate a întreprinderii, precum și să efectuați activitățile de programare și planificare în relațiile cu partenerii comerciali. Mai cu seamă pentru că, în comparație cu extensia 1C: Comerț și Depozit 7.7, această soluție oferă următoarele avantaje:

  • Stocarea informației despre clienți, precum și crearea rapoartelor sau transmiterea printr- un alt mod a informației despre caracterul și conținutului bazei de date despre clienți.
  • 1С Întreprindere 8 Managementul Comerțului include, în structura sa, dezvoltarea unui subsistem de ”gestionare a vânzărilor”. Datorită funcționalității acesteia este posibil controlul cifrei de afaceri și vânzărilor, atât în echivalent în natură (obiectul vânzărilor), cât și în echivalent bănesc.
  • Controlul și managementul achizițiilor. Subsistemul permite stocarea și crearea comenzilor pentru furnizori într-un mod comod pentru o firmă comercială. Acest compartiment dispune, de asemenea, de un calendar al achizițiilor, de un program de vânzări, de comenzile din partea consumatorilor.
  • Politica prețurilor. Configurația programului 1C pentru Gestionarea Vânzărilor pentru Moldova dispune de un compartiment dedicat prețurilor. Subsistemul permite analizarea prețurilor la produsele oferite de diferiți furnizori și alegerea celei mai convenabile soluții pentru completarea bazei.
  • Analiză. Sistemul presupune prezența unui compartiment, care vă permite să creați rapoarte de orice complexitate pentru diferite perioade de activitate. De exemplu, primirea mărfurilor în programul 1C Managementul comerțului pentru pe cvartal, an, lună etc, precum și raportul despre cifra de afaceri pentru aceleași perioade etc.

De asemenea, programul permite să se efectueze controlul și operațiile bancare și cu numerar prin casa de marcat, cu emiterea oricărui tip de documente, aprobate în domeniul vânzării cu amănuntul și mixte: cu ridicata și amănuntul. Din acest motiv, deseori programul este asociat unei case de marcat sau unui calculator funcțional al responsabilului de depozit etc., cu diferite sisteme de operare. Software-ul 1C: Managementul Comerțului presupune, de asemenea, și opțiunea de a configura setările de gestionare și unele funcții, conform exigențelor întreprinderii: eliminarea informațiilor care se dublează, limitarea accesului, în funcție de poziția ocupată de angajat etc. Descărcarea oricăror date este efectuată în formatul XML, iar informația poate fi transmisă și pe hârtie.

Implementarea configurației

Instalarea programului în structura companie trebuie să fie efectuată de specialiști cu experiență, iar procesul de instalare este compus din câteva etape:

  • La prima etapă are loc cunoașterea și familiarizarea cu întreprinderea, stabilirea scopului de implementare a configurației și determinarea experienței de muncă a angajaților întreprinderii cu seria de software 1C.
  • Configurarea 1C: Managementul Comerțului. Se completează cu datele necesare, se introduce informația necesară pentru lucru.
  • Testarea. Software-ul este lansat în lucru în regim de testare, în timpul căruia sunt verificate toate funcțiile și posibilitățile acestuia.

1С pentru Întreprindere 8: Managementul Comerțului: unde poate fi achiziționat?

Dacă intenționați să cumpărați și să instalați software-ul 1C: Managementul Comerțului în Chișinău, compania noastră este gata să vă ofere toată asistența necesară. Oferim o gamă completă de servicii, asigurându-vă, în același timp, un preț disponibil pentru bugetul dvs.

Puteți plasa solicitarea online chiar în acest moment. Iar dacă mai aveți întrebări, contactați specialiștii noștri la numerele de telefon indicate pe site sau alegeți opțiunea ”call back”.

Vă rugăm să ne apelați la num. de telefon 0 (22) 857-157