Chat cu clienții în WhatsApp (și nu numai) direct din 1С. Cui se potrivește și cum se utilizează?

Aplicațiile de mesagerie instant au devenit, în ultimul timp, foarte populare. După ritmul de creștere a audienței ele cunosc o perioadă similară celei pe care au traversat-o rețelele sociale în anii 2010. Succesul lor are mai multe explicații – acestea reprezintă instrumente de comunicare text și voce comode și gratuite. În plus, majoritatea aplicațiilor de mesagerie vă permit nu doar să expediați mesaje, ci și să citiți știri, să desfășurați conferințe video, să ascultați podcasturi și multe altele.

Însă în acest articol nu ne-am propus să elucidăm cauzele popularității aplicațiilor de messenger. Acest articol este despre cum să transformăm respectivele aplicații într-un instrument eficient de business și să comunicăm cu clienții direct din programul 1C.

Pe scurt despre avantajele mesageriilor pentru afaceri

În primul rând, legătura prin intermediul mesageriilor este mult mai rapidă. Fiți de acord, comunicarea prin intermediul poștei electronice este incomodă. Potrivit cercetărilor CTIA (The Cellular Telecommunications and Internet Association), răspunsul la mesajele expediate prin poșta electronică vine în medie în 3 ore. Pe când răspunsul în mesagerie – în aproximativ 90 de secunde. Aceasta ne permite să accelerăm comunicarea cu clientul, să utilizăm pentru corespondență un singur instrument și să oferim clientului nivelul maxim de deservire.

În al doilea rând, mesageriile oferă posibilitatea încorporării unui chatbot, care poate deveni un membru deplin al echipei dvs. Chatboturile moderne pot purta un dialog complex cu clientul, pot primi comenzi, le pot perfecta în CRM și 1C, pot primi plăți, pot expedia cererile de livrare către managerii responsabili și multe altele.

În al treilea rând, mesageriile pot fi utilizate ca un canal permanent de marketing. Puteți expedia periodic tuturor clienților permanenți mesaje cu prețurile curente și ofertele speciale. Iar spre deosebire de SMS-uri, mesajele în masă în aplicațiile de mesagerie sunt gratuite.

Chat2Desk acum și în 1С

În continuare vom vorbi despre modul în care pot fi utilizate în practică avantajele mesageriei instant pentru afaceri. De curând, unul dintre liderii pieței de adaptare a aplicațiilor de mesagerie la necesitățile businessului – serviciul Chat2Desk – a anunțat despre posibilitatea integrării cu sistemele de contabilitate 1C.

Integrarea acestor produse de program oferă afacerilor următoarele beneficii:

  • Comunicare rapidă și gratuită cu clienții direct din 1C;
  • Chaturile Telegram, WhatsApp și Viber în același loc. Aceste trei aplicații de mesagerie acoperă peste 90% dintre utilizatorii de smartphone-uri din Moldova;
  • Managerii pot comunica cu clienții nu doar la locul de muncă, ci și de pe smartphone;
  • Există posibilitatea de expediere a facturii direct în corespondența cu clientul;
  • Top-managementul companiei are acces la întreg istoricul corespondenței cu clientul. Aceasta permite verificarea respectării standardelor de corespondență și identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor;
  • Posibilitatea adăugării chatboturilor și integrării acestora cu sistemul de contabilitate 1C;
  • Optimizarea activității operatorilor și a vitezei de prelucrare a adresărilor.

Aceste sunt doar avantajele standard. Pentru fiecare afacere individual, integrarea Chat2Desk și 1C poate fi realizată în așa mod încât aceasta să soluționeze probleme și sarcini concrete.

Solicitați de la specialiștii noștri o consultație gratuită despre cum poate fi integrat Chat2Desk în configurația dvs. de 1C și care sunt avantajele pe care le va oferi afacerii. Pentru aceasta completați formularul de cerere de pe site-ul nostru meta-sistem.md.