Ce este 1C SIT și de ce acesta este necesar pentru o gestiune contabilă eficientă în software-ul 1C

Mulți contabili, chiar și cei cu experiență, consideră că 1C SIT (suportul informațional-tehnologic) este un instrument necesar doar pentru instalarea actualizărilor și o instrucțiune obișnuită de utilizare a programului. Este departe de a fi adevărat. Software-ul 1C SIT – este un instrument extrem de util pentru companiile, care folosesc produsele 1C pentru evidența contabilă. În acest articol vom povesti despre problemele pe care acest soft este capabil să le rezolve.

Informații de bază și noțiuni

Pagina web 1C ne relatează că 1C SIT este un suport complex, pe care compania îl oferă, în colaborare cu partenerii oficiali, utilizatorilor software-ului 1C.

Abonamentul 1C IAT include 3 obiective principale:

  • Actualizări legale ale produselor 1C;
  • Sistem profesional de informatizare 1C (despre aceasta vom povesti detaliat mai jos);
  • Consultări și asistență tehnică din partea specialiștilor 1C și a partenerilor ei.

Asistența 1C la moment: Asistența PROFESIONALĂ pentru companie (PROF) și actualizarea legală a produsului sunt accesibile doar în prezența unui abonament 1C SIT . Dacă nu aveți un abonament 1C SIT la asistență tehnico-informațională, utilizarea programului achiziționat anterior nu va fi blocată, doar că clientul nu va putea beneficia de actualizarea programului și asistența tehnică din partea specialiștilor companiei dezvoltatoare.

Din acest motiv, abonamentul 1C SIT nu numai că este foarte util, dar și obligatoriu. Dorim, însă, să explicăm pe înțeles de ce 1C SIT este atât de necesar într-o companie pentru evidența contabilă. Și asta pentru că noțiunile și informațiile de pe site-ul oficial sunt oferite mereu într-un mod diplomatic și oficial, dar nu sunt întotdeauna foarte clare și accesibile.

Ce anume oferă programul 1C SIT unei companii?

În primul rând: este un suport individual din ”prima sursă”.

Doar abonamentul 1C SIT oferă utilizatorului dreptul de a comunica direct cu dezvoltatorul produsului. Și, credeți-ne, că dacă nici specialiștii care au dezvoltat programul nu vor putea rezolva problema Dvs., atunci nimeni nu o va rezolva.

Doar asistența tehnică completă și realizată la timp de către dezvoltatori și partenerii lor poate garanta o funcționare neîntreruptă și corectă a programului Dvs. 1C și să vă ofere soluții pentru toate problemele pe care le întâmpinați. Fiind contabili, Dvs. știți bine că atunci când vorbim despre contabilitate, cuvintele ”neîntrerupt”, ”corect” și ”problemă” – nu reprezintă doar niște cuvinte.

În al doilea rând: accesul la actualizări.

Produsele 1C nu s-au oprit în loc. Echipe de specialiști muncesc continuu pentru a perfecționa funcțiile programului, simplificând și optimizând, astfel, programul pentru a oferi soluția unor probleme concrete ale contabililor. Dacă e să exagerăm puțin, atunci putem spune că la fiecare actualizare 1C munca unui contabil devine tot mai ușoară și comodă. Desigur, dacă aceste actualizări sunt instalate și revizuite de colaboratorii din contabilitate. Iar acest lucru este posibil doar dacă aveți un abonament 1C IAT.

În al treilea rând: aveți mereu o configurație conformă și corespunzătoare cu actele normative

Acest avantaj nu este întocmai corect pentru companiile din Republica Moldova, deoarece actualizările legislative pentru 1C sunt realizate în conformitate cu legislația Federației Ruse. Dar, așa cum am menționat anterior, 1C IAT vă oferă posibilitatea de a dispune de asistență tehnică și actualizările programului din partea specialiștilor autorizați. Iar asta înseamnă că vă puteți adresa acestor specialiști (adică nouă) oricând pentru introducerea noilor modificări legislative în Moldova.

În al patrulea rând, este o bază excelentă pentru instruirea angajaților

Baza extinsă de informații, oferită împreună cu programul la abonarea la 1C SIT – informații și asistență tehnică – este un tutorial în adevăratul sens al cuvântului pentru specialiștii începători. Tutorialul conține atât aspectele principale de utilizare ale programului, cât și problemele specifice, care pot apărea în timpul utilizării produselor 1 C. 1C SIT vă va ghida, practic pas cu pas, către soluționarea problemei Dvs.

De asemenea, în versiunile 1C SIT veți putea găsi informații de ultimă oră despre actualizările și inovațiile în software. Astfel, veți fi mereu la curent cu noile funcții și caracteristici, iar acest lucru înseamnă că veți fi utiliza la maximum capacitățile programului, simplificându-vă munca.

În secțiunea ”Răspunsurile Auditorului” sunt listate cele mai frecvente întrebări, care parvin la serviciul de asistență 1C. În acest mod, veți obține un răspuns deja gata și veți reduce timpul în căutarea unei soluții pentru problema Dvs.

În al cincilea rând: reducerea costurilor pentru revizuirea și extinderea funcțiilor configurației Dvs.

Acesta este o continuare logică a paragrafului anterior. Sistemul informativ 1C SIT prevede, printre altele, și posibilitatea de ajustare a software-ului deja achiziționat. Modificările structurale în configurația 1C sau chemarea specialiștilor nu sunt ieftine, întrucât implică intervenția unor programatori înalt calificați. Dar nu este întotdeauna necesar să cumpărați servicii cu plată, deoarece algoritmul introducerii modificărilor este deja descris în 1C SIT .

Toate acestea reprezintă un serviciu destul de util și prețios, care este disponibil pentru clienții companiei. 1C tinde spre aceea ca fiecare produs cumpărat să fie însoțit de un astfel de serviciu. Din acest motiv, din anul 2021 abonamentul 1C SIT este o parte obligatorie a configurației cumpărate. În acest articol am încercat să vă oferim informații despre modul exact de utilizare a acestui supliment.

Pentru a vă abona la 1C SIT sau pentru a comanda configurația 1C potrivită pentru activitatea companiei Dvs., luați legătura cu specialiștii noștri. Pentru aceasta, vă rugăm să completați formularul de pe pagina noastră meta-sistem.md sau să sunați la numărul de telefon +373 60 574 745.