Automatizarea sistemului de evidență contabilă în rețeaua de farmacii Felicia. Cum am creat o infrastructură comodă pentru contabilitatea vânzărilor cu amănuntul în farmacii

Organizarea evidenței medicamentelor într-o rețea de medicamente este un lucru foarte responsabil. Erorile și inexactitățile în evidența medicamentelor din diferite loturi pot face astfel, încât pacienții să primească medicamente din loturi expirate sau să se creeze situații când în anumite farmacii lipsesc medicamentele necesare.

În plus, evidența depozitelor farmaceutice este complicată de necesitatea monitorizării adaosului comercial, care este strict limitat de lege.

Prețul trebuie să fie aplicat separat pentru fiecare grup de medicamente, în funcție de lot, termen de valabilitate și clasificarea preparatului conform legislației.

Proiectul de automatizare a evidenței contabile în rețeaua de farmacii Felicia este și mai dificilă din cauza că aceasta este o rețea mare, cu o istorie lungă și o cifră de afaceri mare. Din acest motiv, lucrările pentru automatizare trebuiau efectuate fără a întrerupe fluxul de lucru.

Ce am făcut?

  1. Am ajustat configurația de gestionare a companiei. Am încercat să creăm un instrument de gestionare cu adevărat funcțional, astfel încât sistemul de evidență să nu fie utilizat doar pentru evidența contabilă și controlul stocurilor la depozit, dar să reprezinte și o sursă de informare pentru luarea promptă a deciziilor de către conducerea farmaciilor.
  2. Am realizat modelul de evidență a medicamentelor în funcție de loturi. Este important ca fiecare lot al aceluiași medicament să fie luat la evidență în mod separat. Acest lucru este important inclusiv pentru verificarea modului corect și a termenului de depozitare.
  3. Am realizat o bază de informații ramificată. Pe computerul fiecărui utilizator (în contextul în care noi am automatizat circa 120 locuri de muncă) a fost instalată o bază de date separată de medicamente, care face schimb de date cu alte farmacii din aceeași rețea. Dacă lipsește conexiunea la internet, fiecare loc de muncă poate continua să lucreze în mod autonom.
  4. Am creat un sistem de schimb de date între patru sisteme de evidență. Am creat un ecosistem compus dintr-un sistem de gestionare a depozitelor farmaceutice, două configurații contabile și din sistemul vechi de vânzări cu amănuntul. Schimbul reciproc de date a permis să asigurăm actualitatea datelor la fiecare utilizator din oricare parte a acestui sistem.

Am realizat acest sistem atât de complex și, după părerea noastră, atât de amplu în doar un an și jumătate. Acești termeni ar fi fost absolut ireali dacă nu am fi avut un departament tehnic competent în cadrul companiei, care a luat asupra sa tot ce ține de auditul și implementarea software-ului. Fără o interacțiune atât de eficientă cu departamentul tehnic, nu am fi obținut un produs complet ca acesta.

Și acesta nu este primul proiect de succes realizat de compania Meta-sistem cu automatizarea evidenței rețelelor farmaceutice. Anterior, am realizat automatizarea evidenței stocurilor la depozitul companiei Virim.

Avem experiență și soluții prompte pentru automatizarea și optimizarea evidenței contabile în rețelele de farmacii, pe care suntem gata să le implementăm în întreprinderea Voastră.

Completați formularul de solicitare de pe site-ul nostru pentru a beneficia de o consultare gratuită din partea specialiștilor noștri privind posibilitatea de automatizare a muncii în compania Dvs.