Analiza end-to-end în 1C. Cum să facem marketingul mai eficient și mai ieftin?

Metodele marketingului în internet au înlocuit definitiv publicitatea după modelele standard. Serviciile de publicitate contextuală pe Google și Yandex, precum și anunțurile-țintă pe rețelele de socializare sunt mult mai eficiente decât alte metode de marketing. Astfel, anunțurile pot fi afișate doar pentru publicul țintă, ce poate fi selectat după zeci de parametri diferiți.

Un alt avantaj incontestabil al metodelor moderne de marketing online este statistica detaliată. Agentul de publicitate poate vizualiza cu exactitate din ce canal de marketing provine un utilizator, cât a fost cheltuit pentru atragerea lui și care au fost acțiunile acestuia pe site. Această metodă se numește analiza end-to-end.

Specialiștii în marketing organizează campanii de publicitate contextuală și personalizată pentru publicul țintă, iar rezultatele acestor parvin în regim online în formă de rapoarte statistice, ce pot fi integrate cu 1C CRM. Astfel, managerii au acces la informații detaliate despre:

  • Câte persoane au venit în urma campaniilor publicitare?
  • Din ce canale publicitare provin utilizatorii?
  • Care a fost bugetul alocat în acest scop?
  • Informația detaliată despre utilizatori: sex, vârstă, regiunea de reședință și multe altele.
  • Numărul de acțiuni țintă (cereri, înregistrări, comenzi completate, solicitări plasate etc).

În plus, prin această metodă poate fi monitorizat numărul de acțiunii țintă (lead-uri) care au fost convertite în vânzări și cât exact a câștigat compania din acestea. Să fim de acord, acest nivel de detalizare oferă foarte multe informații specialiștilor în marketing și conducerii companiei.

Care sunt avantajele oferite companiei de conectarea analizei end-to-end la 1C CRM?

  • Informațiile exacte despre profitabilitatea campaniilor publicitare. Managerii companiilor pot vizualiza cu precizie dacă investițiile în marketing dau roade sunt profitabile sau nu, cu posibilitatea de a monitoriza dinamica în timp real. Panoul statistic vizualizează automat informațiile privind fondurile cheltuite și sumele primite din vânzări (exprimate în natură sau în monedă). Informațiile pot fi vizualizate în secțiuni pe perioada dorită: 24 de ore, săptămână, lună, an.
  • Compararea side-by-side a eficienței canalelor de marketing și optimizarea campaniei. Conducerea unei companii poate verifica ce metodă de atracție a clienților este mai profitabilă. De exemplu, dacă Google Ads aduce mai mulți utilizatori și mai multe vânzări decât alte canale similare, atunci eforturile specialiștilor în marketing și bugetul pot fi redirecționate anume către această sursă, reducând finanțarea celorlalte canale. Analiza campaniilor publicitare pot fi efectuate și după o singură sursă. De exemplu, pot fi organizate diferite campanii publicitare în Google Ads (cu diferite setări și parametri), pentru a compara ulterior eficiența lor în mod separat.
  • Testarea noilor strategii de marketing. De asemenea, analiza end-to-end oferă posibilitatea de a testa diferite ipoteze, diferite reclame și diferite segmente ale publicului țintă. După primirea datelor statistice relevante puteți renunța la ipotezele nereușite, optând pentru cele profitabile.
  • Informația pentru evidența de gestiune. Analiza end-to-end oferă informații exacte despre costul atragerii unui cumpărător. Acest lucru îi oferă conducerii companiei posibilitatea de a evalua marjele, de a recalcula prețurile etc.
  • Planificarea activității departamentului de vânzări. Cunoscând cifra aproximativă de cereri pe care le va aduce o campanie publicitare, responsabilii departamentului de vânzări pot distribui în mod uniform volumul de muncă între manageri, evitând ”suprasolicitarea” și ”perioadele inactive”.

Analiza end-to-end oferă multe alte avantaje. Pentru fiecare companie în parte, analiza end-to-end și informațiile colectate de aceasta are propriile beneficii.

Conectarea analizei end-to-end la 1C CRM

Analiza end-to-end colectează informații statistice în limitele site-ului. Din acest motiv, widget-ul de colectare a datelor trebuie să fie instalat anume pe site-ul web. Schimbul de date poate fi setat astfel, încât informațiile provenite de pe widget-ul statistic să fie transmise automat în sistemul CRM.

Produsele software 1C dispun de instrumentele încorporate de conectare a sistemelor de analiză end-to-end, cum ar fi Yandex Metrica, Google Analytics, Roistat și multe altele.

De asemenea, există posibilitatea de a seta transferul automat de lead-uri. Imediat ce utilizatorul efectuează o acțiune țintă pe site, în 1C CRM se va crea automat o cartelă de solicitare, cu care vor lucra apoi managerii pe vânzări. Suplimentar, poate fi conectat sistemul de Call-tracking (un serviciu ce permite urmărirea surselor lead-urilor, chiar dacă utilizatorul doar a sunat la numărul de telefon).

Completați formularul de solicitare de pe site-ul nostru pentru a beneficia de o consultare gratuită din partea specialiștilor noștri privind configurarea analizei end-to-end în sistemul CRM al companiei Dvs. și pentru a afla care sunt avantajele acestui tip de analiză pentru afacerea Dvs.